06 اردیبهشت 1403 | ١٦ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202191

21 بهمن 1400 09:45

بازدید: 515

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جشن انقلاب در 22 بهمن تماشایی می‌شود؛

مردم استان گلستان پرچم سه‌ رنگ ایران را برای جشن‌های چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه جشن انقلاب در روز 22 بهمن آماده کرده‌اند تا با اهتزاز آن بعد از 43 سال غرور و غیرت دینی را به نمایش بگذارند.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ به یکی از شلوغ‌ترین میادین شهر گرگان «میدان وحدت» که رفت‌وآمد مردم این روزها در آنجا بیشتر است می‌رویم، بوی ماه بهمن و روز حماسه در شهر پیچیده است، شهرمان آذین شده و خبر از جشن‌های بهار انقلاب است، 43 سال برکات انقلاب اسلامی بر مردم این دیار و سرزمین نازل شده، گرچه مشکلاتی هم وجود دارد که باید با تفکر جهادی و انقلابی حل شود اما مردم به آینده امیدوارتر هستند.

زندگی با همه فراز و نشیب‌هایش جریان دارد، پدری که صاحب دو فرزند است اما جگرگوشه‌هایش برای گرداندن یک زندگی امکانات لازم را ندارند، پدر نگران آینده فرزندانش است، از مشکلات می‌گوید و گرانی‌هایی که زندگی را بر مردم و خانواده‌اش کمی سخت کرده است.

انتظار این پدر خانواده از مسئولان این است که در جشن انقلاب کاری کنند که شیرینی 43 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی همه را دل شاد کند، انتظار از مسئولان تلاش شبانه روزی و خدمت بی منت به مردم است، مردم داری، ساده زیستی، دوری از تجمل گرایی را چراغ راه خود کنند و چاره ای برای بیکاری جوانان تحصیل کرده بیندیشند.

وقتی از این پدر درباره جشن‌های انقلاب و خدمات نظام می‌پرسیم لبخند به لب می‌زند و می‌گوید، جان مان را برای این انقلاب و رهبر عزیزمان می‌دهیم، ما عاشق کشورمان هستیم، این انقلاب و این ملت واقعا بی نظیر هستند، مشکلات قطعا حل خواهد شد اما با روحیه جهادی سریعتر اتفاق می افتد.

دور نیست روزگاری که جوانان این مرزوبوم زیر سایه همین پرچم حماسه‌ای جاودان آفریدند، با این پرچم عزت و اقتدارمان را در میادین علمی و ورزشی، نظامی به رخ دنیا کشیدیم، شهید دادیم، تا عزت و امنیت کشورمان استوار بماند.

خانم دیگری که در بین همین مردم شهر گرگان رفت و آمد می کند مخاطب دیگر این سوال هاست، او هم از مشکلات حرف می زند اما عشق به انقلاب اسلامی را با هیچ چیزی عوض نمی‌کند، و می گوید این انقلاب مسیر سخت و دشواری را طی کرده جوانان زیادی برای عزت آن خون دادند و جانشان را فدا کردند و کمترین وظیفه ما ماندن پای این انقلاب است اما مسئولان باید بیشتر به فکر مردم باشند، انقلابی که امام فرمود برای پابرهنگان است، برای کوخ نشینان است و نه کاخ نشینان، حالا باید این فرهنگ غنی و مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی در نگاه مردم نیازمند بیشتر دیده شود تا با انقلابی که پایش ایستاده اند تجدید میثاق کنند.

این مردم، بارها و بارها ثابت کرده‌اند به پشتوانه این پرچم تا آخر ایستاده‌اند، مردم گرگان و استان گلستان بر این باور قلبی اعتقاد دارند به عهدی که بستیم تا آخر وفادار هستیم و نخواهیم گذاشت پرچم جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

جوانی که پیروزی انقلاب را ندیده اما زیر سایه نظام اسلامی پرورش یافته می‌گوید؛ وقتی پرچم کشورم را در دستانم  میگیرم چنان به آن افتخار می کنم که کل دنیا بلرزد، دوست دارم مسئولان نیز همیشه به فکر مردم باشند و همیشه گوش شنوا برای شنیدن حرفهای مردم داشته باشند و برای حل مشکلات همانند این بیت از شعر که بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار؛ عمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: وضعیت کرونایی سبب شده تا راهپیمایی امسال نیز مانند سال گذشته بصورت خودرویی برگزار شود.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی با اشاره به اینکه 43 سالگی انقلاب اسلامی حرکت در مسیر بالندگی و اقتدار بیشتر است، افزود: هر چه خدمات نظام به مردم تسهیل و تسریع شود امیدآفرینی در آنها تقویت خواهد شد، همه مسئولان وظیفه داریم برای این ملت عزیز بی وقفه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه جشن انقلاب با محوریت مردمی است، ابراز کرد: راهپیمایی امسال به شکل خودرویی و موتوری برگزار می شود مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند در این جشن شرکت کنند، حفظ سلامت مردم برای ما بسیار مهم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه حشمت الله قنبری، استاد دانشگاه و کارشناس مذهبی رسانه ملی سخنران محوری 22 بهمن در گرگان است، گفت: این مراسم در مصلی وحدت شهر گرگان ساعت 11 تمهید شده است.

احمدی نقش رسانه ها را در امیدآفرینی بین مردم مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه باید با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم را از خدمات نظام آگاه کنند، خیلی از اتفاقات خوب در کشور و استان گلستان اتفاق افتاده و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/


نظرات