04 اردیبهشت 1403 | ١٤ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202375

05 تیر 1401 00:17

بازدید: 395

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به قلم اسماعیل البرزی؛

با وجود آنکه در یک‌ ماه اخیر واحد آنژیوگرافی دولتی کردکوی دو بار رسماً شروع به کار کرد و هر بار هم مسئولان بیمارستان اعلام کردند که توقفی در فعالیت آنژیوگرافی در کار نخواهد بود اما با سند و مدرک و تصاویر ثابت شد که ظاهراً عده ای دارند مردم را فریب می دهند و گویا قرار است این بخش به صورت " کج دار و مریز " اداره شود.

به گزارش رادکانا، با وجود آنکه در یک‌ ماه اخیر واحد آنژیوگرافی دولتی کردکوی دو بار رسماً شروع به کار کرد و هر بار هم مسئولان بیمارستان اعلام کردند که توقفی در فعالیت آنژیوگرافی در کار نخواهد بود اما با سند و مدرک و تصاویر ثابت شد که ظاهراً عده ای دارند مردم را فریب می دهند و گویا قرار است این بخش به صورت " کج دار و مریز " اداره شود.

?آنطور که ما متوجه شدیم؛ اتاق فرمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان عزم خود را جزم کرده است که مرکز فوق تخصصی جراحی قلب گلستان را به ویرانه ای تبدیل کند چرا که اگر غیر از این بود مرکزی که این‌ روزها در پی ضجّه زدن و التماس برای زنده ماندن است در گذشته روزانه تا ۵۵ مورد آنژیوگرافی نیز انجام داده است ولی حالا عده ای نامتخضص هر روز یک‌ نسخه برایش می‌پیچند!

?از قرار معلوم پزشکان اینترونشن یا همان متخصصان آنژیوگرافی به دلیل پایین بودن دستمزد مرکز دولتی نسبت به مراکز خصوصی تمایلی برای کار در مرکز دولتی کردکوی ندارند و مشاورانی که این‌ روزها کنترل دانشگاه علوم پزشکی گلستان در دست آنهاست بخاطر قدرت نمایی و کم کردن روی رقبا راضی نمی شوند که این مرکز را به بخش خصوصی بسپارند و نهایتاً حاصل آن هم می شود تعطیلی زشت و تمسخر آمیز مرکز آنژیوگرافی کردکوی!

?اگر اوضاع آنژیوگرافی دولتی کردکوی به همین منوال پیش برود در گزارش و نوشتار بعدی مجبوریم خیلی صریح، ساده و بدون پرده عوامل نابودی مرکز آنژیوگرافی کردکوی را به مردم معرفی کنیم.

?از دادستان جوان، انقلابی و شجاع کردکوی هم انتظار داریم این رفتار و عملکرد ضعیف و بی تدبیرانه را که مصداق عینی و بارز " ترک فعل " است با جدیت پیگیری و با عوامل آن‌ برخورد کند.

انتهای پیام/


نظرات