07 اردیبهشت 1403 | ١٧ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202708

19 مرداد 1401 20:09

بازدید: 691

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

یادداشت/ احمد ملاشاهی

امسال روز خبرنگار با بزرگترین رویداد تاریخ همزمان شد واقعه کربلا بزرگترین جدال خیر و شر است حادثه ای که پیروز جنگ، شکست خورد و کشته ی میان نیزه شکسته ها پیروز میدان شد و این به برکت بزرگ پیام آور کربلا بود و بی شک کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

به گزارش رادکانا؛  امسال روز خبرنگار با بزرگترین رویداد تاریخ همزمان شد واقعه کربلا بزرگترین جدال خیر و شر است حادثه ای که پیروز جنگ، شکست خورد و کشته ی میان نیزه شکسته ها پیروز میدان شد و این به برکت بزرگ پیام آور کربلا بود و بی شک کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

اوست که تلخ ترین واقعه تاریخ را روایت می کند بی آنکه یاس و ناامیدی ایجاد کند اوست که مصیبت ها را بیان می کند اما در میان آنها زیبایی "ما رایت الا جمیلا " را روایت می کند.

مگر می شود کسی اهل خبر باشد و مدد نگیرد از روای بزرگ کربلا "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" برای همیشه ماجرای بی طرفی و باطرفی را برای اصحاب خبر پایان می دهد مگر می شود از کربلا گفت و بی طرف بود درقبال آنانکه آب و شیر خشک را بر کودک شیرخواره تحریم می کنند.

مگر می شود داستان کربلا را شنید و پیام مقاومتی هیهات من الذله را کنار گذاشت و تسلیم ذلت شد مگر می شود یزید را لعن کرد و دشمنان امروز اهل بیت را که در کاخی سفید اما از خشت یزیدیست، مرگ و لعن نکرد.

اگر آن روز دشمن با ترس، رعب و تطمیع کاری کرد که ناصری برای امام نماند امروز صدها شبکه دشمن همان هدف را دنبال می کنند تا مایوس کنند و بین امام و امت فاصله ایجاد کنتد.

تجربه تاریخی ما می گوید اگر مسلم بن عقیل سفیر امام یاری می شد، امام دچار کرب و بلا نمی شد و اینک در عصر آخر الزمان اگر انفلاب اسلامی که محور دفاع از اهل بیت و قرآن در جهان است، یاری نشود مطمئنا امام زمان یاری نمی شود و این یعنی تداوم عصر غیبت.

تلخی طولانی شدن عصر غیبت به دردناکی واقعه ی کربلاست صدای مشترک حسین بن علی و امام زمان یک چیز است ؛ " هل من ناصر ینصرنی" آیا یاریگری هست که مرا یاری کند.

اسلام هراسی و ایران هراسی برای کاهش و ریزش یاورانی است که با شناخت اسلام ناب در صف پذیرش حق اند . امروز جهاد تبیین، جبهه رسانه ای ماست برای شتاب دادن به رویش ها و جلوگیری از ریزش ها تا صدای هل من ناصر امام زمان ما مثل واقعه کربلا بی پاسخ و بی یاور نماند.

انتهای پیام/

 


نظرات