06 اردیبهشت 1403 | ١٦ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203543

06 خرداد 1402 08:51

بازدید: 684

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه کردکوی:

فرمانده سپاه کردکوی گفت: آزادسازی خرمشهر، رشادت‌ها، ایستادگی، مقاومت رزمندگان باید بصورت درست و شفاف به نسل جدید تبیین شود.

به گزارش سرویس جهاد و مقاومت رادکانا: به نقل از رادکانا، مهدی اصحابی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر است.

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس یکی از رخدادهای مهم در طول تاریخ جنگ ایران و عراق بود که نتیجه آن آزادسازی خرمشهر بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی گفت: بازخوانی و ترسیم «فتح خرمشهر» برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده‌سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های آنان در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه و الهام‌بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی قرار خواهد داد.

وی یادآور شد: نحوه آزادسازی خرمشهر، رشادت‌ها، ایستادگی، مقاومت رزمندگان باید بصورت درست و شفاف به نسل جدید تبیین شود.

اصحابی از اجرای ۱۵ عنوان برنامه شاخص و محوری در سالروز حماسه سوم خرداد در شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، بسیجی و کارکنان ادارات، رژه موتوری، عصری با خاطره بسیج هنرمندان، عطرافشانی مزار پاک و مطهر شهدا، پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره‌ شهید آبروی محله، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان و جانبازان حماسه آزادسازی خرمشهر، گشت‌های محله‌محور، همایش شامگاه یاد یاران ازجمله برنامه‌های سوم خرداد در شهرستان کردکوی است.

انتهای پیام/


نظرات