29 اردیبهشت 1403 | ١٠ ذو القعدة ١٤٤٥

شناسه: 206283

11 اردیبهشت 1403 01:45

بازدید: 97

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان مطرح کرد:

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان؛ یکی از ثمرات وعده صادق را بیداری دانشجویان در کشورهای غربی و امروز در قلب آمریکا دانست.

به گزارش رادکانا به نقل از گلستان ما، رضا روشنی عصر امروز در همایش زندگی معنادار اظهار کرد: یکی از ثمرات وعده صادق بیداری اسلامی دانشجویان آمریکایی و اروپایی است همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رژیم جعلی صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید این وعده صادق بر همگان آشکار شده است.

 

وی تصریح کرد: وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات اخیر در جهان بود که با تاکید بر تنبیه و پاسخ که رهبری قاطعانه در فرمایشات خویش بیان کردند؛ صورت گرفت و این عملیات بعد از طوفان الاقصی باعث بیداری اسلامی در جهان شد.  

 

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان ابراز کرد: خوشحالیم در زمانی هستیم که توانستیم هیمنه پوشالی اسرائیل را بشکنیم تک تک ما بسیجیان در این وعده صادق سهیم هستیم.  

روشنی خاطرنشان کرد: برخی از مادران و پدران ما در خانه دعا می‌کردند این دعاهای مظلومان جهان برآورده شود که موفقیت عملیات وعده صادق را محقق کرد.  

 

وی افزود: وعده صادق صرفا جهت تنبیه متجاوز بود نه انتقام، قدرت ایمان و همبستگی ملی در عملیات وعده صادق محقق شد.  

 

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی عامل بی‌ثباتی در منطقه است تا زمانی که این غده سرطانی وجود دارد منطقه در ناامنی خواهد بود.  

 

وی گفت: نقش ولایت فقیه بسیار حائز اهمیت است تمام رهبران دنیا به تدابیر و مدیریت رهبری ایران تبریک گفتند باید به آن ببالیم و افتخار کنیم.  

 

خبرنگار: سمیرا رجبی


نظرات