08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206090

29 بهمن 1402 09:08

بازدید: 248

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

یک فعال سیاسی:

یک فعال سیاسی گفت: ۱۱ اسفند یک مشارکت بزرگ را در پیش داریم، روزی که ما باز هم به جمهوری اسلامی رأی آری می‌دهیم.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا: عطیه حاجی قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: در سال ۵۷ مردم ایران یک انقلاب باشکوهی به رهبری امام خمینی (ره) انجام دادند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید دولت‌های خارجی این انقلاب را می‌پذیرفتند و در حقوق بین الملل به این اتفاق احترام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه مهمترین مولفه قدرت انقلاب اسلامی است، افزود: در عمر بابرکت انقلاب اسلامی، مردم همواره نشان دادند که پای ارزش‌های دینی و اعتقادی خود محکم ایستادند.

* مردم همواره در صف اول حضور

این فعال اجتماعی گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری خطاب به خواص گفتند باید با مردم صریح و بدون شبهه حرف بزنند و مطالبات‌شان را بگویند و مردم را آگاه کنند این رسالت مهم اکنون بر دوش خواص است که باید در آگاهی‌بخشی مردم تلاش شود.

حاجی قاسمی با برشمردن ملاک‌های انتخاب فرد اصلح افزود: مردم شاید ندانند چه کسی اصلح است، نخبگان و خواص باید علنی مطرح کنند.

وی در خصوص اهمیت حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی بیان کرد: در ۲۲ بهمن، ۹ دی و انتخابات‌ها مردم همواره در صف اول حضور پیدا کرده و حمایت‌شان را از انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کردند که این مسئله مربوط به امروز و دیروز نیست.

*منتخب مردم برای اشتغال و فضای مجازی برنامه داشته باشد

این فعال اجتماعی با بیان اینکه مردم باید با قدرت بیشتری در انتخابات حضور پیدا کنند، تصریح کرد: مردم اگر در انتخابات شرکت کنند این باعث می‌شود قدرت کشور ما بالا برود، در امنیت ملی نیز مشارکت مردم کمک می‌کند دنیا بفهمد که مردم پشتوانه محکمی برای کشورشان هستند و در خواب هم نمی‌بیند که به این کشور تعرض کند.

حاجی قاسمی بیان کرد: ۱۱ اسفند نوبت انتخاب مردم است و یک مشارکت بزرگ را در پیش داریم روزی است که ما باز هم به جمهوری اسلامی رای آری می‌دهیم و با این کار به وظیفه شرعی و قانونی خودمان عمل می‌کنیم.

وی با طرح سوالاتی از منتخبان انتخابات پیش‌رو گفت: سوالی که از نماینده محترم دارم این است که در فضای مجازی چه برنامه‌ای دارید و قرار است تا چه زمانی مردم با فیلترینگ مواجه باشند و سرورهای خارجی تا چه زمانی برای ما تصمیم‌گیری کنند.

حاجی قاسمی افزود: سوال دیگرم از نماینده مجلس که منتخب مردم می‌شود این است نرخ بیکاری در استان ما بالاتر از میانگین کشوری است در این استان هفت نماینده داریم شما برای گرفتن بودجه ملی و سالانه چه برنامه‌ای دارید تا نرخ رشد بیکاری در گلستان نزولی شود و پایین بیاید.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات