11 اردیبهشت 1403 | ٢١ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206199

25 فروردین 1403 13:43

بازدید: 74

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد:

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی گفت: این روزها و شب‌ها رژیم خبیث هر چه به ساعت صفر انتقام سخت نزدیک‌تر می‌شود وحشت از انتقام ویران‌کننده آنها و حامیانشان را در سردرگمی و گیجی کشنده فروبرده است.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ حسین کریمی‌اول در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: پس از حمله رژیم خبیث صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت سردار زاهدی و هم‌رزمانش شد در واکنش به این اقدام بزدلانه اسرائیل فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز فرمودند پاسخ ایران سخت و پیشنهاده کننده خواهد برد.

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این سخنان مقام معظم موجی از ترس و وحشت را در سرزمین اشغالی به راه‌انداخته است به‌طوری که ساکنان سرزمین اشغالی برای تأمین محتاج خود به فروشگاه‌های هجوم بردند و پس از ۷۵ سال ظلم و تجاوز شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیستی طعم ترس و وحشت را تجربه می‌کند.

کریمی‌اول یادآور شد: نیروهای نظامی و ذخیره این رژیم در آماده‌باش کامل درآمدند این ترس و وحشت نه‌تنها در سرزمین‌های اشغالی بلکه در بین سران و حامیان این رژیم مشاهده می‌شود.
 وی افزود: رژیم کودک کش که در جنگ غزه که بیش از ۶ ماه در جریان است پیش از ۳۳ هزار نفر را به شهید و بیش از هشتاد هزار نفر را مجروح کردند و به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است. بلکه با شکست مطلق و غیرقابل‌ترمیم روبه‌رو شدند.

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: لذا برای انحراف افکار عمومی حهان از شکست در غزه در مقابله جبهه مقاومت و حماس و جهاد اسلامی دست به اقدام احمقانه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق زدند.

کریمی‌اول افزود: این روزها و شب‌ها رژیم خبیث هر چه به ساعت صفر انتقام سخت نزدیک‌تر می‌شود وحشت از انتقام ویران‌کننده آنها و حامیانشان را در سردرگمی و گیجی کشنده فروبرده تا جایی که دست‌به‌دامن کشورهای دوست ایران می‌شوند که ایران از انتقام منصرف یا اقدام محدودی انجام دهد.

وی افزود: ایران اسلامی باقدرت و اقتدار اعلام کرده زمان میانجیگری به پایان رسیده است و لذا انتقام از رژیم صهیونیستی قطعی است و زمان و مکان این تنبیه در دست ایران است.

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: همچنین به حامیان این رژیم یاغی و کودکش الخصوص آمریکا اعلام شده در زمان عملیاتی‌شدن انتقام ایران از رژیم صهیونیستی اگر از پایگاه‌ها آمریکایی در منطقه غرب آسیا پشتیبانی و حمایتی انجام شود، ایران آن پایگاه را هدف عملیاتی قرار داده و با خاک یکسان می‌کند.

کریمی‌اول تأکید کرد: لذا باتوجه‌به شرایطی میدانی می‌توان نتیجه گرفت که غرب آسیا در آستانه یک تحول راهبردی با محوریت محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار و خروج آمریکا از غرب آسیا و آزادی سرزمین فلسطین و آزادی قدس شریف با رهبری ایران اسلامی و جبهه مقاومت است.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات