10 اردیبهشت 1403 | ٢٠ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206202

25 فروردین 1403 14:01

بازدید: 198

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی در پی درگذشت مادر شهید بزرگ کیانی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش سرویس ایثار و شهادت رادکانا؛ ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی در پی درگذشت مادر شهید بزرگ کیانی پیام تسلیت صادر کرد.

🏴متن پیام بدین شرح است👇👇

▪︎درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت ، مادر مومنه مرحومه حاجیه زینب (خدیجه) فخفوری مادر شهید همیشه سرافراز بزرگ کیانی موجب تاثر و تألم شد.

▪︎مادران مومنه شهدا که عزیز‌ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

▪︎ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی این ضایعه را به مردم شهید پرور شهرستان کردکوی ، محله ولاغوز به‌ویژه خانواده محترم شهید کیانی و فخفوری صمیمانه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علّو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومند است.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی اصحابی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی

گفتنی است؛ مادر شهید بزرگ کیانی روز گذشته در اثر تحمل سالها درد و رنج بیماری به فرزند شهیدش پیوست.

ششم بهمن ،۱۳۵۴ در روستاي والغوز از توابع شهرســتان كردكوي به دنيا آمد. پدرش قربانعلي، پاســدار بود و مادرش زينب نام داشت. تا پايان دوره متوســطه در رشــته حسابداري درس خواند و ديپلم گرفت. ســرباز نيروي انتظامي بود. ششــم خرداد ،۱۳۷۶ در بردسير هنگام درگيري با اشرار و قاچاقچيان بر اثر اصابت تركش به سينه و سر، شهيد شد. مزار او در گلزار شهداي شهرستان زادگاهش قرار دارد.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات