22 اردیبهشت 1403 | ٣ ذو القعدة ١٤٤٥

شناسه: 206282

09 اردیبهشت 1403 10:50

بازدید: 92

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رسوایی حقوق بشر آمریکایی؛

دانشجویان گلستانی امروز برای حمایت از اقدامات ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تحصن کرده و حمله سرکوبگرایانه ایالات متحده را به شدت محکوم می‌کنند.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ سمیرا رجبی- اقدامات ضدانسانی و نسل‌کشی آشکارا که هر روزه توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه و فلسطین صورت می‌گیرد باعث بیدار شدن وجدان‌های ملت‌ها شد به گونه‌ای که امروز شاهد آن هستیم که دانشجویان دانشگاه‌ها در قلب آمریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند و تمام قد از مردم غزه دفاع می‌کنند.

دانشجویان دانشگاه گلستان ظهر امروز در راستای حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه توسط ایالات متحده دستگیر شدند در گرگان تجمع می‌کنند.

باید یادآور شویم زمانی که رئیس جمهور آمریکا از آشوب‌های داخلی ایران حمایت می‌کرد و آن را بیداری معترضان ایران می‌نامید اکنون برای سرپوش گذاشتن بر خشونت‌های خود تلاش می‌کند که معترضان را سرکوب کند.

ایالات متحده آمریکا برای بقای اسرائیل از هیچ کمکی دریغ نکرد و امروز نیز با ورود غیرقانونی به دانشگاه‌ها و حمله سرکوبگرایانه در حق معترضین، این مکان را به محلی برای حفاظت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبدیل کرده است به نوعی که به رژیم کودک‌کش اسرائیل اطمینان خاطر می‌دهد که برای اعتباربخشی به این رژیم منحوس حتی حاضر است شهروندان خود را قربانی کند.

کشوری که خود را مهد تمدن و آزادی بیان می‌داند اکنون مشاهده کردیم چطور با معترضان برخورد می‌کند و اقدام به اخراج دانشجویانی که برای حمایت از ملت مظلوم غزه و فلسطین تجمع کرده بودند می‌کند.

این جنبش دانشجویی که در گرگان و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود می‌تواند آغازی باشد بر پایان ریشه صهیونیستی و در حقیقت نشان‌دهنده سرایت طوفان الاحرار و انتفاضه بر قلب آمریکا و اروپا است.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات