11 اردیبهشت 1403 | ٢١ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206208

26 فروردین 1403 10:41

بازدید: 64

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

فرزندان و دلاورمردان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از بامداد روز یکشنبه 26 فروردین 1403،اهداف مهم و راهبردی را در داخل سرزمین های اشغالی، با پرتاب صدها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا به نقل از فارس؛ فرزندان و دلاورمردان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از بامداد روز یکشنبه 26 فروردین 1403،اهداف مهم و راهبردی را در داخل سرزمین های اشغالی، با پرتاب صدها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.در خصوص این عملیات تاریخی، غرور آفرین و موفق، گفتنی های فراوان وجود دارد که به نکاتی چند از آن اشاره می شود:1_این عملیات وعده صادق نامیده شد، تا هم دوستان و هم دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی، به آن چه می گوید عمل می کند. این عملیات نشان داد که عبارت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی از قبیل: «دوران به زن در رو گذشته» یا «یکی بزنید ده تا می خورید» عبارت‌های درست، منطقی و با پشتوانه بوده است.2_اقدام جمهوری اسلامی براساس منشور سازمان ملل، یک اقدام کاملاً درست و بر مبنای اصل دفاع مشروع انجام گرفته است. عملیات وعده صادق، پاسخی به جنایت ها و تجاوزهای متعدد رژيم صهيونيستي و از جمله جنایت آنان در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی در کشور سوریه بود.3_انجام این عملیات برای ملت ایران در این مقطع زمانی، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در راستای تامین امنیت ملی، حفظ و ارتقای سطح بازدارندگی نظامی در برابر تهدیدات دشمن بود.4_عملیات وعده صادق به صورت واقعی، بخش کوچکی از توان نظامی و دفاعی ملت ایران را به نمایش گذاشت. دشمنان باید بر روی این نکته بیش از پیش توجه و تامل داشته باشند و از این پس در مقابل ملت بزرگ و مقتدر ایران، دچار خطای محاسباتی نشوند.
5_طی عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین بیش از پیش آشکار شد.در این عملیات، بیش از نیمی از موشک ها و پهپادهای تمام ساخت ایرانی که از مسافت بسیار دور پرتاب شده بود، با عبور از سامانه های دفاعی، با دقت اهداف خود را منهدم نمود.6_جمهوری اسلامی ایران با صراحت هرچه تمام، قبل و حین عملیات اعلام کرد، هرنوع واکنش رژیم صهیونیستی را، تجاوزی دیگر تلقی کرده و با تهاجم سنگین تر پاسخ خواهد داد.7_ایالات متحده آمریکا، باید پیام و تهدید ایران را جدی گرفته و از هر نوع همراهی با رژیم صهیونیستی در اقدام احتمالی علیه جمهوری اسلامی اجتناب نماید. آمریکایی ها به خوبی می دانند که در صورت خطای محاسباتی و همراه شدن با رژیم جنایتکار صهیونیستی، تمامی نیروها و پایگاه‌های آنان در منطقه وفرا منطقه، در مقابل جمهوری اسلامی و اضلاع جبهه مقاومت، به شدت آسیب پذیر است.8_جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده، خواهان تقویت روابط با تمامی کشورهای منطقه و به ویژه همسایگان بر اساس اصل حسن همجواری و منافع مشترک می باشد؛لکن این پیام را هم با صراحت به تمامی کشورهای منطقه و همسایگان داده، در صورت ارتکاب اشتباه محاسباتی و قراردادن زمین و فضای خود در اختیار دشمن ملت ایران برای تهاجم به کشورمان، آن کشورها به هدف مشروع برای مقابله با دشمن تبديل خواهند شد. 9_خوشحالی، برپایی جشن و پایکوبی و اعلام حمایت مردم ایران از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده به جنایت های متعدد این رژیم،نشان می دهد این عملیات، یک مطالبه برحق عمومی و بر اساس عزم و اراده ملی انجام شده است.

10_خوشحالی وحمایت سایر ملت‌ها در منطقه و فرا منطقه، از مشروعیت بین المللی اقدام جمهوری اسلامی ایران حکایت می کند. 11_این عملیات که دارای ماهیت کاملا دفاعی و پاسخی به جنایت های رژیم صهیونیستی است، نشان داد سیاست های جمهوری اسلامی و دوراندیشی های رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا طی چند دهه گذشته مبنی بر تقویت بنیه دفاعی و قدرت موشکی کشور، سیاست‌های درست، عالمانه و واقع بینانه بوده است. 12_و آخرین نکته، اعتماد واعتقاد ملت ایران و نیروهای مسلح کشورمان به پیروزی نهایی جبهه حق علیه جبهه باطل است. هیچ تردیدی وجود ندارد که رژيم صهيونيستي، هرنوع سیاست و اقدامی را در پیش گیرد، با آن سیاست و اقدام، فقط خود را به نقطه پایانی موجودیت نامشروع، ظالمانه و جنایتکارانه اش نزدیک تر می کند.

 

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات